Gå til innhold

Treningskveld 12 nov


Ivar Hakli

Anbefalte innlegg

Da er det nok en mulighet for å trene litt ILS landinger på Sola og Flesland. Vi starter opp med APP på begge plasser klokka 19.00. Hensikten er å prøve og feile både for ATC og piloter. Det er kun påmeldt 2 ATC og 2 Piloter. Hvis denne interessen er fortsatt synkende, vil det ikke bli avviklet flere treningskvelder resten av perioden.

De som deltar må koble til treningsserver på IP 217.8.141.88 med bruker flight og passord sim.

Velkommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har du fått påmeldingen min?

 

Ellers må jeg bare si at disse treningskveldene er et utrolig bra tilbud til alle! Det er jo først og fremt rettet mot nybegynnere, og de har på disse kveldene en veldig flott mulighet til å prøve seg litt i luften for første gang. Men også for de mer erfarne er dette en flott opplevelse. Visst en del melder seg på blir dette nesten som et lite flyin, men det er lov å gjøre alle de feilene du klarer å prestere pluss et par til "[blink]" , det er en lystig tone og ikke så seriøst som ellers. Jeg deltar på alle treningene som jeg har mulighet til å delta på, selv om jeg begynner å få en del timer i loggen nå. Rett å slett fordi at dette er veldig morro!

 

Det er svært trist om dette tilbudet legges ned, men jeg har full forståelse for det siden vi bare er 4-6 stykker hver gang. Nytt sjangsen nå, delta på trening i kveld!!! Og alle dere nye som har lite/ingen erfraing med dette, i dag har dere sjangsen til å utfolde dere og gjøre all verdens tabber uten noen følger (så sannt det ikke går ut over fly og mannskap eller oss i tårnet "[blink]" )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...