Gå til innhold

Hva er det som skjer??


Julian Barratt-Due

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt å ta meg den vanlige ENGM-ENCN turen min online idag, men når jeg kobler opp går det 5 min før jeg blir disconnecta, jeg prøver mange forskjellige servere, men jeg blir disconnectet hele tiden, til slutt prøver jeg IVAO, men der er akkuratt det samme problemet. Det var det samme i går, noen som har erfart det samme i går og i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anyone?

 

Jeg klarte en flytur ENGM-ENCN, men når jeg landet og hadde satt på parking brakes da ble jeg jo selvfølgelig disconnecta "[sur]"

 

Men selve turen gikk fint, btw OSLOK 1H arrival går ikke den inn til RWY 22 på ENCN? jeg fikk klarering OSLOK 1H arr for RWY 04, og da jeg så i AIP`en min (som er oppdatert) så var den STAR ruten inn til RWY 22, men så sa ATC`n noe, han nevnte noe om at OSLOK 1H arr går til rwy 04 også, men da flyr man direct ODR NDB, også en south 180 degrees turn inn til RWY 04, jeg fant ikke noe særlig om dette i min AIP, så kunne noen fortelle meg litt hvordan den prosedyren foregår? Er det den prosedyren som står på ILS kartet for RWy 04?

 

Takker for svar! "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, har dette noe med at STAR kartet for ENCN viser alle STAR rutene på et ark? I så fall, er det da slik at hvis det er STAR ruter til flere runways går alle STAR rutene som er samlet på et kart da til alle RWYene som er vist på kartet?

 

VELDIG VANSKELIG FORKLART, håper det er noen som skjønner hva jeg mener "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...