Peter Nørkjær Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Er der nogle der har en ide til, hvorfor VATSIMs informationer ikke kan vises i de to programmer? Det ville være cool, hvis man kunne se om der var noget ATC i nærhenden man kunne besøge inden man tog på tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Aner ikke, hos meg funker det helt fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Det hender en gang i balnt at serverene som disse programmene henter info fra ikke virker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Hmm... Er der så nogle der har en ide til, hvor det går galt for mig. Har bare pakket programmet ud, men vATSIM har været nede i tre dage nu... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Nu åbnede jeg .ini filen Hvis jeg nu skifter til en anden WILCO-server tror I sådet hjælper. Dermed læs: Hvilken server bruger I? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Schubert Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hei! Hadde selv problemer med Whazzup med å få inn info om hvem som var online. Prøv å legg inn denne teksten i servers inne i whazzup mappa. Name:VATSIM USA http://usa-s1.vatsim.net/data Å start Whazzup å la den søke på VATSIM USA isteden for europa serveren. Arild [ 06.09.2002, 03:34: Endret av: Arild Schubert ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Alletiders! Det virker nu! Tak for hjælpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.