Frank Petersen Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Da er vi klar med et nytt flyinn mellom Danmark og Norge. Siste gang var det en stor sukses, så det regner vi også med denne gang. ATC'erne er klare fra kl. 19.00 (Local time) Velkommen til dere alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 jeg reiser til England på Lørdag, så jeg kan nok ikke være med denne gangen heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg kommer! Jeg skal være ENGM-GND Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Hvem kommer i kvell da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Hei Thomas! Dette fly-in'et har ingen form for påmelding,så vidt jeg vet.Det er vel bare å stille opp,fly og ha det gøy.. Einar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.