Arild Oldervoll Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Helo! I kveld klokken 21.00 skal jeg ta SeniorStudent-testen, og jeg trenger piloter, både avganger og ankomster. Håper at dere kan hjelpe meg selv om det er sommerferie og alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Søderstrøm Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Skal prøve å komme, men kan ikke garantere noe dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Og i fra hvilken flyplass skal du ha trafikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Oi, det glemte jeg å si, men det er Norges beste flyplass, samme stedet som du finner Norges hyggeligste ATC'er: ENBR, Flesland, Bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Takker alle som kom og fløy til/fra Flesland i dag. Jeg bestod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Gratulerer. Ser fram til aa se deg som ENSV_CTR snart da (kommer ikke til aa fly foer jeg er kommet hjem dessverre) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Takker. Ja det er på tide å prøve nye utfordringer, må bare vente til statusen blir endret hoss VATSIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.