Einar Halvorsen Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Well fellow pilots and ATC. Now it's just houre left to the big happeening in Nordic Airspace. Nordic Overload Flyin. I must say that I'm impressed of the large number of flights which have been booked. I ask every pilots and ATC to read all info about the flyin an for pilots also to be patient when logging on. Expecally at ENGM, ESSA, EFHK and EKCH. This airports has a lot of traficc to handle. There are still chance to partisipate the flyin and book time, just follow this link: Nordic Overload Flyin On behafe of the eventorganitation I wish all ATC and pilots good luck. Vel folkens jeg tok dette på engelsk siden sikkert noen engelsktalende også leser disse sidene. (dere får se bort fra event skrivefeil ) Jeg ønsker dere alle lykke til. [ 09-06-2002, 02:05: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Øverland Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jo jeg er klar jeg. har booket 3 flighter for kvelden. BTW. hvor finner jeg karter for ESSA. hadde en link for ikke så lenge iden men nå finner jeg det ikke igjen. *a little help here people* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 Sjekk download på flyin-siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jobber med å file noen FP`er nå Blir en fin tur, eller noen fine turer tenker jeg! *gleder meg* BTW: Er dette et system som er mulig å benytte ellers? Virket bare så "real" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg er litt skuffet. Trodde vi skulle få flere flyvninger enn det som er nå... Sjekk bare Servinfo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jepp!!Da skulle alt være klart her,har akkurat satt i sammen flightene som jeg skal betjene i kveld.4 arrivals og 2 depetures fra Bodø ikke så veldig mye da,får håpe på litt mere.da ønsker jeg alle lykke til og at serverene holder koken i denne sommer-varmen ENBO_V_TWR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.