Julian Barratt-Due Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Dette har skjedd to ganger På de mest irriterende forhold som finnes: Jeg var Nr2 på VBRAA Groupflight for landing etter en Oslo-Stavanger tur og når jeg var 4 miles innbound kom denne meldingen opp: -------------------------------------------------------- Connect Error: WSAECONNREFUSED The attempt to connect was forcefully rejected --------------------------------------------------------- Og poff så var jeg disconnected. Etter 15 min hadde jeg restarta maskinen og hele pakka og sto på ENZV klar for å få clearence til ENGM og når jeg koblet opp så kom den samme meldingen Jeg har prøvd å skifte callsign, men den SKITEN funker ikke Takker veldig veldig veldig mye for hjelp! Mvh en JBD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Øverland Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg fikk denne meldingen rett etter jeg hadde pasert SOTiR på vei mot Sola [ 18-04-2002, 23:09: Endret av: Arne Øverland ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Problemet var at Europ-C serveren var nede, og dette rammet nesten alle ATCer og piloter i dag, og det ble fullt kaos. Selv hadde jeg to fly på final, men begge var på voice så vi overlevde uten radar en liten stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Ja, snakk om driiit!! Var så godt i gang med å "line" opp alle flyene (8stk. på rad å rekke) for approach rwy 18. SÅ SKJER DET! Europa-C serveren takker for seg Typisk,man kan sitte ellers i mange timer , og betjene noen fly,da funker alt greit,men straks man får masse å gjøre, og da det blir artig, SÅ MÅ DET SKJE: Alt detter i staver Ja-Ja ikke noe å sutre for, kom meg nå online igjen.. ENZV_V_APP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Dessverre var det mange som IKKE kom online i gjenn. Men de som styrer serveren må jo ha det litt gøyt de også Såg det var et flyinn borte i England i går. Hadde dere det gøy på nachspielet i går, da? Jeg husker ingen ting, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Hehe joda vi hadde det fint på nachespielet vi Er Europe-C serveren oppe igjen nå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Var jo godt å høre at jeg hadde det gøyt i går;) Ser ut til at Europe-C serveren er oppe nå, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Flott!! Ja jeg skjønner at du ble litt CONFUSED etter som alt det tullet du sa i mikrofonen heheeeeeee Heldigvis var det bare nachspielere på RW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Europa-C serveren var oppe 10-min etter at den falt ut i går... ENZV_V_APP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.