Gå til innhold

PC Proxy


Daniel Gjerstad

Anbefalte innlegg

Hei!

Kom til å tenke på det programmet som ble omtalt for en god stund siden, "PCProxy".

Hva kan det egentlig brukes til? Er det sånn at du kan kjøre PC i et lite vindu oppå panelet i FS eller noe sånt mens du flyr med SB?

Jada, jeg brukte "Søk"-funksjonen, og fant et emne om det. Der var det en som hadde PC og SB oppe samtidig for å få tower-view i tillegg til bare radarskjermen i PC.

So...kan programmet brukes til å kjøre PC "oppå" panelet i FS når du flyr online med SB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PC Proxy er et program som gjør det mulig å dele ut den ene oppkoblingen du har til VATSIM/IVAO til mange programmer. Dvs. at du kan starte opp PC, og sitte som TWR. I tillegg har du FS og SB startet, og du kan altså bruke FS for å se flyene, som om du satt i tårnet. Og så har du PC som radarbilde.

Med andre ord kan du ha mange "oppkoblinger" mot VATSIM/IVAO, men du er bare registrert med en pålogging.

Prøv selv.

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før alle begynner å koble seg opp til VATSIM med en haug med samtidige oppkoblinger, vil jeg bare minne om at det ikke er tillatt med flere samtidige tilkoblinger til VATSIM. Dette gjelder også om man benytter PC Proxy. Jeg vet at dette kan virke litt dumt, men årsaken er å forsøke i størst mulig grad å minimere lag (forsinkelser på nettet).

 

Hilsen Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...