Gjest Skrevet 4. mars 2002 Skrevet 4. mars 2002 Når jeg joiner mitt game med SB da skjer det noe, jeg trykker join også kommer ikke det vindeuet med Click here go get into the action opp. Sb slutter rett og slett og svare, selv om jeg kjører den i bakgrunnen så slutter den og svare. Har prøvd reinstall uten virkning. Systemet mitt er P2 400 mhz 64mbram win 98 isdn 64 kbit linje. Hva er gærent? Jeg kjører fs2002... [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] Siter
Baard C Skrevet 4. mars 2002 Skrevet 4. mars 2002 Du må bruke den siste versjonen av SB spesielt for FS2002 , bruker du den gamle for FS2000 så blir alt feil.... Siter
Gjest Skrevet 5. mars 2002 Skrevet 5. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Baard Christensen: Du må bruke den siste versjonen av SB spesielt for FS2002 , bruker du den gamle for FS2000 så blir alt feil.... Jeg bruker den for fs2002. Siter
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 5. mars 2002 Skrevet 5. mars 2002 Bruker du sbhost og?? Hvis ikke finner du den her SBHOST Den legger du i modules mappa,hosten starter du etter at du har startet fs Siter
Gjest Skrevet 5. mars 2002 Skrevet 5. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Jan Erik Kristoffersen: Bruker du sbhost og?? Hvis ikke finner du den her SBHOST Den legger du i modules mappa,hosten starter du etter at du har startet fs Blir ikke sb host installert med sb? Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 5. mars 2002 Premium Medlem Skrevet 5. mars 2002 quote: Blir ikke sb host installert med sb? Nei, du må laste ned SBHOST fila for deretter å legge den i FS2002/module/ mappa di. Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 5. mars 2002 Skrevet 5. mars 2002 Jo, men du må starte SB host først, og så selve SB (main program). [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Skjønner ikke problemet når alt står så greit forklart i readme-filen som følger med! [ 05-03-2002: Endret av: Daniel Gjerstad ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.