Kenneth Lima Skrevet 6. februar 2002 Skrevet 6. februar 2002 Heisann!! Noen som har prøvd payware versjonen av Roger Wilco? Blir lyden mye klarer/bedre på denne versjonen enn på freeware versjonen? Siter
Stig Sandnes Skrevet 8. februar 2002 Skrevet 8. februar 2002 Noen som kan anbefale det derre Game-Voice-greiene til Microsoft? [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 8. februar 2002 Skrevet 8. februar 2002 Jepp.. Gamevoice er KULT. Mener at mikrofonen på den er gannske god og. Virker ihvertfall sånn når jeg spiller inn noe jeg sier selv. Hører meg selv klart og tydelig da.. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 8. februar 2002 Premium Medlem Skrevet 8. februar 2002 Jeg kan ikke si at lydkvaliteten på den siste versjonen av RW er bedre enn tidligere. Koden skal visst være bedre optimalisert, noe som skulle bety at den bruker litt mindre systemressurser. Men jeg har ikke lagt merke til noen kvalitetsforskjell. Hovedproblemet med lydkvaliteten i RW ligger i mikrofonene folk bruker. Det er mye dårlig på markedet. De billigste mikrofonene har som regel dårlig diskant, noe som går ut over taletydeligheten. Hilsen Vidar Siter
Stig Sandnes Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 Hmmm....har jo altid hatt lyst på no slikt...hmm..får se på det da.. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.