Gå til innhold

Marcus Brandt

Members
  • Innholdsteller

    56
  • Ble med

  • Siste besøk

Om Marcus Brandt

  • Bursdag 26. jan. 1983

Marcus Brandt's Achievements

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Hvem får fly först med den?!?! (konkuranse)
  2. Det er nice! Go SAS ja! Jeg synes vi alle skal stötte SAS isteden for å bare klage på de. De har/har hatt sine problemer og har stort sett alltid värt litt dyre. Men jeg synes man får tenke litt lenger enn prisen. Med alle små billige flysellskaper som dukker opp for å bare tjene penger, er det vasnkelig for alle de store "seriöse" sellskapene å få noe ut av markedet. Tenk alle kjempestore klassiske flyselskaper som ahr värt pionerer innen flybransjen, som bare må sette seg i konk fordi billigselskapene pusher de vekk. SAS er et av de eldste idag er de ikke det? Og har jo faktisk värt de som har fått scandinavier ut i verden! GO SAS sier jeg - betaler gjerne en hundrings extra!
  3. Hjelp meg gratulere Timmy (broren min) som på mandag drar til Durban i Syd Afrika, og begynner fly der for å ta commercial. bilder kommer helt sikkert legges inn her tenker jeg BEST WISHES BRO!!!! och vi kommer ner och flyger vi också
  4. Jeg tror ikke den artikeln viser alle sider av storyn. Nå er det jo ikke heller sikkert at flytype og sånn stemmer for det pleier de jo til å väre dålige på - men - det står han vil ta 747, og fylle med 138 stoler, i 2 klasser. Det tyder jo på at det blir en form for "kollektiv business jet", og at det de röyker ombord kanskje ikke for så vidt er russiske cigg, men kanskje cigarer Bare en teori - men seter + 747 + klasser tyder jo ikke på no som vanlige folk kommer til å booke nei.
  5. fin video - men er det real? ser ut som det er ream först og FS etterpå - stemmer det?
  6. Nej dette var en dålig film. Huff så vondt det måtte ha gjort.
  7. copy paste folkens - copy paste. så funker det.
  8. Folkens folkens! Nå begynner det å ta av her (som vanlig=) 1 bilde - 1 fly! Thats it! Ikke rad opp alle fly i historien som er pene - THE NICEST skal det väre, med 1 bilde og litt motivasjon.
  9. Og her kommer bidraget mitt: http://www.airliners.net/open.file/0307980/M/ Man skal ikke glemme de gamle fine flya som satte nye standarder i sin tid!
  10. Syns vi må avgjöre dette en gang for alle, og stemme for vilket som er verdens peneste fly alle kategorier! Alle bidrag må väre med 1 bilde, og litt motiverte. Tenk til - og sett igang!
  11. "at least at this stage the allmighty 380 has thrust reversers only on #2 and #3. That's because it's wingspan is much wider than any other plane landing on any other runway, and the risk of sucking in unwanted objects in the outboard engines is a factor. Last but not least it doesen't need thrust reversers on all 4 to stop." Så der fikk du svar på det også - "it doesen't need thrust reversers on all 4 to stop."
  12. Hong Kong Kai Tak. SYND at den er lukket! En av de beste spotter-plassene i verden! Og det var rimelig vanlig med slike landinger ja! (for de som ev ikke vet det så gikk ikke apr rett in, uten med 90 graders sving + fjell på siden som skapte downdrafts og andre kule ting). Men den videon der, tviler veldig sterkt på at piloten har full kontroll! Jeg tror han helt enkelt tenkte for lenge på den - vi kan vell vare enige om at det der skulle värt en GA. Noe slikt kanskje: " Oh [*********] oh [*********]! Rekker vi å sette nesa i väret for en GA?! Rekker jeg å svinge inn eller er vi litt for tunge. Hm lurer på om hu fine flyvertinna er fri i helga OJOJ nå rekker vi ihvertfall ikke en GA. jaja - svinge svinge - sånn - reverse. PUH! "
  13. her er et sammen med Sven Viking! http://www.airliners.net/open.file/0407285/M/
  14. dette kan jo ikke väre riktig?!
×
×
  • Opprett ny...