Einar Halvorsen Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Hei Arild Har du falt og slått deg?? [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Fly du så lenge du klarer å prate og at VSAS godkjenner blodprøven din!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Fossen Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 vel folkens, da er det klart for en pizza, så logger jeg på. og ikveld blir jeg online så lenge det er piloter, eller til krampa tar meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Da er vi over halvveis, og dette ser kjempebra ut! Stakkars Tromsø trenger piloter. Jeg og Kjell kjeder oss [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Wingerei Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Heisann. Hvis det er noen trøst Arild, jeg får også besøk. Hvis jeg har veldig flaks rekker jeg kanskje en flytur [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Men uansett, lykke til til alle ATC'er og arrangører. Dette ser veldig lovende ut. mvh Henrik Wingerei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.