Arnt Kalseth Skrevet 15. november 2001 Skrevet 15. november 2001 Hei gutta Boys! Skjønner ikke hva dere hyler etter om disse AI-flyene i FS2002? Dette har vi jo hatt på VATSIM og tidligere på SATCO i lange tider. Liker dere å se andre fly, BØR DERE ta dere en tur på treningskveldene og se og høre. Og liker dere å bli kontrolert av ATC i 2k2 MÅ DERE ta en tur dit. Kanskje blir dere også bitt av basillen, og vil fly mere der. Hør bare: Her vil dere få real life ATC som dere kan snakke med, og i stille perioder, også om andre ting. DET klarer dere ikke med ATC'en i 2k2. Her kan dere også få hjelp av ATC og andre piloter. DET kan dere ihvertfall ikke få i 2k2. Og dere vil se at de andre flyene vil line opp etter hverandre, og ikke kjøre inn i hverandre, da det her er snakk om real life piloter og ikke datagenererte. Og ikke minst, dere kan SNAKKE med piloten i flyet ved siden av deg. og JA dere kan høre hva alle sier, så dette er "as real as it gets" folkens. Men dere må yte noe tilbake. Dere må lære dere frasologier og rutiner, og det er en kjempestor fordel med kart. Og alt dette er det mye av. Og dere trenger ikke medlemskap for å være med på treningskveldene. Eneste kravet er at dere bruker et fly som dere kjenner godt, og som dere vet hvordan skal behandles. Sjekk ut VACCN sine sider og treningskvelder og meld dere på folkens, for dette er kjempegøy! Arnt Ok Siter
Are Lund Hansen Skrevet 15. november 2001 Skrevet 15. november 2001 ENIG ENIG ENIG. Men jeg lurer på en ting i forbindelse med den nyeste betaen av SB. Liker best å fly i "full screen" mode, men er det da mulig å se hvilke controllere som er i nærheten eller må man ut i SB Hoste´n å sjekke der? MVH SAS-375 Siter
Arnt Kalseth Skrevet 15. november 2001 Forfatter Skrevet 15. november 2001 Jepp det ser slik ut ja, inntil vi får en "skikkelig" og NY Sb blir det desverre til det.(Ved års-skiftet håper jeg) Jeg kjører i vindu, og redusert litt på størrelsen på FS-vinduet slik at jeg kan se TCAS'en og SB'en samtidig. Arnt Ok Siter
Arild Oldervoll Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Er det lov til å ha statiske fly og slikt på når du flyr med SB? Siter
Arnt Kalseth Skrevet 19. november 2001 Forfatter Skrevet 19. november 2001 Hei igjen Arild, Joda statiske fly, som står stille på bakken skulle vel ikke være noe problem, værre er det med flygende fly......(AI-fly) De kan jo komme i veien, når du får klareringer av ATC, så det er vel anbefalt at disse ikke bør være der. Arnt OK Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.