Gå til innhold

IVAO/IVAN vs. Vatsim?


ernst-rolf albrigtsen

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Uten å ha laget statistikk:

-Ivao har controllere (ATC) nesten hver kveld nå(i Norge), mens Vatsim personell enten bare sitter å "obser" eller kulern?

-Økende mengde fly og Controllere under Ivao-Ivan flagg i Europa, hva skjer??

Mathias, nå må du tromme sammen til noe opplegg for å lokke flere potensielle controllere ut på lufta snart, du fronta jo et par flotte kvelder tidligere i år.

Håper at noen føler seg litt "truffet" av dette, det gjelder også piloter......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The "Boss" for Andøya (Einar Halvorsen) satte jo igang noe i Nord Norge på søndagene kl. 2000-2300 lokal tid. De skulle visst prøve å bemanne noen flyplasser! Dette var jo ganske så bra, vi får håpe det blir bedre etter hvert! Det kan vel ikke være så vanskelig at noen bemanner de mest brukte flyplassene i Sør Norge da...!? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

 

(søndagen er det ut og fly! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann gutter!

Joda, jeg må selv innrømme at jeg føler meg "truffet" [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Hehe, dessverre er det blitt slik at jeg har begynt på Vidergående slik at det er blitt en del tidligere opp om morgenen (1 times skolevei) og derfor også tidligere om kvelden.

Det har vært et ganske hardt kjør i det siste, derfor har jeg rett og slett ikke orka å stille opp. BEKLAGER!

Regner med at jeg kommer sterkere tilbake til høsten både med å være online og også flyin. Må bli vant med den nye situasjonen [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Men håper nå andre vil være litt online. Tenker allikevel at når høsten setter inn, alle er fortrolige med evt. ny skole/arbeidsplass og det som følger med så kommer vi sterkere tilbake.

Stå på folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...