Gå til innhold

Nye Vatsim og VACC-Norway?


Frederik Knoblauch

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke all informasjon som jeg skulle likt å ha enda, men den tror jeg vil være på plass innen kort tid.

Ja det kommer nok til å komme forandringer på vacc norway, også under den delen som omhandler oppgraderinger og slikt - når det er klarlagt hvordan det skal foregå under VATSIM

Det er nå to student nivå - junior og senior student (S1 og S3), og to kontroller nivå, junior og senior controller (C1 og C3)

Jeg håper at ting vil være oppe og kjøre igjen så fort som mulig, og at det vil medføre så liten hindring som mulig for dere som driver å oppgraderer ratingene deres.

Mer informasjon vil komme så snart den er meg eller vacc norway i hende, det er iallefall sikkert [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det er kommet et nytt nettverk,kommer da VACC-Norway med ny side!Vil det fungere som før!hva er det som skjer på den fronten?

Og Ranting systemet!Er det mulig nå og ta prøver for å nå høyere slik som før hos VACCNOR?

Satt pris på litt informasjon! '

Hehe...her kommer jeg hjem fra ferie!og så er SATCO vekk [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Mye nytt og mye lesing framover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg for tiden er på ferie, må oppdatering av VACC Norway vente litt. Alt nytt vil være på plass i løpet av august (se tidligere tråd).

For øvrig kan de som ønsker det søke om oppgradering som tidligere. Du trenger ikke vente på oppdateringer på web-sidene. Benytt det slik det er i dag.

Hilsen Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik,

Mulig jeg har oversett noe, men mulighet for oppgradering er vel ikke på plass ennå hva gjelder VATSIM.

VACC NO test for "recommendation" er noe annet [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Med hilsen fra en som sliter med defekt skjermkort [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Hans

VATSIM Controller

[ 03-08-2001: Endret av: Hans Utne ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...