Gå til innhold

SB


Per Bråtebæk

Anbefalte innlegg

Hei

Igår registrerte jeg meg hos SATCO for å få PID og passord.

Etter som jeg skjønner kan det ta lang tid for å få denne godkjenningen.Nå har jeg flydd offline i 2 år,så det skal bli spennende å prøve dette mer "reel" Nå gjenstår det bare å laste ned SB,så er jeg forhåpentlig klar,--eller? lønner det seg å laste ned BATTLECOM med en gang?

Egentlig kunne jeg godt tenke meg å invitere meg selv til noen som er litt "proffe" i gamet,slik at jeg kan få se hvordan dette fungerer i praksis.Har nå lest manualer til øyet har blitt stort og vått,og tror at jeg har fåptt med meg det meste,men sikker er jeg ikke.

SÅ... finnes det noen som bor i nærheten av ENGM (Romerike) som kan tenke seg å ta i mot en gammel mann for å ta dette i nærmere øyesyn,så hadde det vært flott.

Mail:ayschila@ah.telia.no

------------------

Per Bråtebæk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Per

Akkurat der kan jeg dessverre ikke hjelpe deg, men i steden kan jeg invitere deg til treningskvelder hos VACC Norway. Følg linken nedenfor og se under "Training" for mer informasjon.

Hilsen Eirik

------------------

http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>VACC Norway

[Endret av Eirik Sørensen 16-09-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du er velkommen til at kontakte mig, jeg bor på Kløfta.

selv om jeg er dansk kunne vi nok finde ud af det.

Skriv til fl-j@online.no

Jeg er online både som controller/pilot og har pt. status som S2.

Giv lyd fra dig hvis du er interesseret, jeg skal gerne hjælpe dig igang med denne herlige hobby

Mvh

Flemming Jansen

Sva pilot 107

fl-j@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...