Gå til innhold

SB, FS2000 og muligheten til å se andre fly


Torgeir Tveiten

Anbefalte innlegg

Ved bruk av FS98 og SB skal det være mulig å se andre fly "live". Er dette også mulig i FS2000?

Hvis ikke (noe jeg mistenker), vil det snart komme en ny SB versjon som tillater dette også i FS2000??

MVH

Torgeir Tveiten

PS: Fint å se at trafikkmengden begynner å ta seg opp på i Norge... Det begynner å bli virkelig gøy å ta seg en flytur, eller logge på som kontroller nå om kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dessverre ikke ann å bruke MP muligheten med SB v2.1.2 i fs2k, og vi venter (og venter) på nye SB v2.2 som jeg håper/regner med at støtter dette.

Så vi må nok bare smøre oss inn med tålmodighet. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/wink.gif[/image]

------------------

mvh

Tom Stian Bjerk

[Edited by Tom Stian Bjerk 03-03-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FS2k støtter per dags dato ikke MP innebygd i SB. Det er selvfølgelig mulig å hoste en egen MP session om en flere i lag som flyr en flytur.. men da vil en bare se de som er i den MP sessionen og ingen andre.

SB har innebygd TCAS på EHSI display (trykk på E for å bringe det opp, evt så over TCAS for å slå det på/av)

Der vil all trafikk komme opp (innen 40nm), og en kan holde seg oppdatert om annen trafikk på den måten.

Nye SB2.2 kommer i det første ikke til å inneholde MP støtte for FS2k, kun integrert voice støtte, men jeg ser at M$ har lansert MP SDK nå, så det er jo lov å håpe at Joe Jureka får tid til å debugge MP til FS2k og lage en integrert MP støtte for fs2k.. på lik linje som med FS98, men noen tidsperspektiv for det har jeg ikke hørt

------------------

Roar Sandøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...