Gå til innhold

"Error: Invalid callsign or password"


Gisle Aalmo

Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker på hva du mener her(?)

Du kan jo ikke hoste en MP-session med SB på Satnet...(?)

Den nevnte meldingen vil du få fra SB dersom du oppgir feil PID/CID og passord ved innlogging. Har du sjekket at begge deler er korrekt? ...eller snakker du om noe helt annet?

Hilsen Eirik

------------------

http://home.sol.no/~es" TARGET=_blank>ARTCC Norway

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mente naturligvis at jeg hostet en MP-session i flightsim 98 slik det står at jeg skal gjøre på ATCC-norway sidene, og til det andre spørsmålet ditt: jeg aner ikke hvor mange ganger jeg skjekket passord, callsign, PID, men det var mange!

Og en ting til... På ATCC-norway står ip`en, brukernavn og passord til serveren (treningsserveren), men hvor kommer dette brukernavnet og passordet inn i bildet?

------------------

Gisle

LN-GAA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken server brukte du? Flightsim.no's server eller en av Satnet-serverene?

Bruker du fligtsim.no's treningsserver, bruker du "flight" som brukernavn og "sim" som passord.

Det er kun på Satnet's servere du bruker ditt personlige PID og passord hvis du har dette fra Satco.

Satnet's servere kan også til tiden gå i stå og nekte innlogging. Du vil i så fall kunne få nevnte feilmelding, men dette har jeg kun opplevd et par ganger selv.

Hilsen Eirik

------------------

http://home.sol.no/~es" TARGET=_blank>ARTCC Norway

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær OBS på at dersom en av SATNET serverene har problemer kan man få denne feilmeldingen ved pålogging. Har skjedd et par ganger med meg og da har løsningen vært å velge en annen server i samme nett (Satnet, Ivao, fs.no treningsserver).

------------------

Tore Sætre

Oslo, Norway

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...