Gå til innhold

ABC Data


Gjest

Anbefalte innlegg

Bestilte for en god stund siden Yoke, Pro pedaler og Fly hos ABC Data. Etter en laaaang stund ankom yoken og fly. Pedalene var ikke på lager. Skrev en mail til dem om dette den 24/9. Den 27/9 fikk jeg et svar om at pedalene straks ville kommet til lager hos dem fra USA. I dag er det 15/10, og jeg har fortsatt ikke mottatt verken pedaler eller mer tilbakemelding fra ABC !!

Dette er ikke bra, ABC !!! Virker lite professjonelt, mest av alt ligner det på et utsalg drevet fra kjellerstua....

Noen som har samme erfaring ? Dette er kanskje litt "off topic" her, men siden flightsim.no reklamerer for dem, så er det jo noe for alle som bruker denne siten.

Hilsen en "pedalløs" simmer.

Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kunne vært en ide å snakke med Ketil på ABC Data for å høre hva som har gått galt. Telefonnummer står på websiden deres. Jeg kjøpte min CH Flight Sim Yoke hos Ketil, og selv om det tok litt (ekstra) lang tid så fikk jeg det jeg skulle ha. Og til en overkommelig pris. Snakket også med disse gutta og fikk et svært godt inntrykk. Når det gjelder et «data-asyl» her jeg bor, nærmere bestemt Moss, går jeg minst mulig. De har en ovenfra og ned-holdning som er til å spy av. En Ståle Krapyl-mentalitet som den Øystein Sunde synger om; ikke fortell oss hva slags PC du har hjemme o.s.v....Fytterakkernskinn! Takke meg til ABC.

 

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nå beskjed fra ABC at pedalene ikke kom på lager før om 2 uker. Så da ville det gå nesten 2 mnd. fra jeg sendte bestillingen. Har istedet bestilt hos et annet firma som kan levere. Finale !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...