mikced76 Skrevet lørdag klokken 21:14 Skrevet lørdag klokken 21:14 Är det någon som kan rekommendera antingen Salvuz eller RDPresets eller rent utav WombiiActual gratisversion. Den senare har jag visserligen testat och den är toppen men jag kan ju inte jämföra med de två betalaternativen. Jag har försökt läsa lite recensioner och jämförselser men tänkte att var någonstans bättre kan man få ett vettigt svar än här bland Norrmännen själva Siter
Henrik Isaksen Skrevet lørdag klokken 23:10 Skrevet lørdag klokken 23:10 Wombii sin er nok den beste fremdeles. Noen ting er bedre på Salvuz, noen ting er bedre på RDPresets. Kunne man slått sammen alle 3 hadde det vært fint 😂 Håper @Kjetil WombiiActual kanskje har planer om noe payware selv ettervært, jeg hadde betalt uten å tenke 2 ganger for et skikkelig Bergen scenery 2 Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det høres ut som mye jobb å få ENBR opp i full paywarekvalitet med interiør og alt som hører til, men jeg har vurdert å fikse opp litt på ENBR, ENZV, ENBO og legge de på marketplace for en 50-lapp hver eller noe sånt så xbox folket har et billig enkelt alternativ. Hva ville vært på ønskelisten for en billig enkel ENBR? 2 1 Siter
Erik Kristoffersen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 2 timer siden skrev Kjetil WombiiActual: Det høres ut som mye jobb å få ENBR opp i full paywarekvalitet med interiør og alt som hører til, men jeg har vurdert å fikse opp litt på ENBR, ENZV, ENBO og legge de på marketplace for en 50-lapp hver eller noe sånt så xbox folket har et billig enkelt alternativ. Hva ville vært på ønskelisten for en billig enkel ENBR? En oppfikset ENBO gleder jeg meg til😁 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.