Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Är det någon som kan rekommendera antingen Salvuz eller RDPresets eller rent utav WombiiActual gratisversion. Den senare har jag visserligen testat och den är toppen men jag kan ju inte jämföra med de två betalaternativen. Jag har försökt läsa lite recensioner och jämförselser men tänkte att var någonstans bättre kan man få ett vettigt svar än här bland Norrmännen själva :)

Skrevet

Det høres ut som mye jobb å få ENBR opp i full paywarekvalitet med interiør og alt som hører til, men jeg har vurdert å fikse opp litt på ENBR, ENZV, ENBO og legge de på marketplace for en 50-lapp hver eller noe sånt så xbox folket har et billig enkelt alternativ. Hva ville vært på ønskelisten for en billig enkel ENBR?

• Like 2
  • Thanks 1
Skrevet
2 timer siden skrev Kjetil WombiiActual:

Det høres ut som mye jobb å få ENBR opp i full paywarekvalitet med interiør og alt som hører til, men jeg har vurdert å fikse opp litt på ENBR, ENZV, ENBO og legge de på marketplace for en 50-lapp hver eller noe sånt så xbox folket har et billig enkelt alternativ. Hva ville vært på ønskelisten for en billig enkel ENBR?

En oppfikset ENBO gleder jeg meg til😁

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...