MagTvei Skrevet 29. november Skrevet 29. november Er det noen som får Multiplayer til å virke i MSFS 2024? Siter
MagTvei Skrevet 2. desember Forfatter Skrevet 2. desember Er det ingen som får det til å virke eller ingen som har problemer? Siter
Erik Kristoffersen Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember 14 timer siden skrev MagTvei: Er det ingen som får det til å virke eller ingen som har problemer? Får det til å virke ja. Men det er en del bugs. Blant annet ingen propell animasjoner på andre fly du ser, fly forsvinner fort pga dårlig LOD osv. Litt rart men du må ha påslått AirTraffic i grafikk innstillinger forstår jeg for å kunne se andre. 1 Siter
MagTvei Skrevet 3. desember Forfatter Skrevet 3. desember 11 timer siden skrev Erik Kristoffersen: Får det til å virke ja. Men det er en del bugs. Blant annet ingen propell animasjoner på andre fly du ser, fly forsvinner fort pga dårlig LOD osv. Litt rart men du må ha påslått AirTraffic i grafikk innstillinger forstår jeg for å kunne se andre. Hvilken server bruker du, north Europe eller Auto? Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. desember Premium Medlem Skrevet 3. desember West Europa er som regel best på responstid for oss her i landet Anbefaler ALLE å bruke den samme server`n for å kunne se hverandre Siter
MagTvei Skrevet 3. desember Forfatter Skrevet 3. desember (endret) Får ikke Multiplayer til å virke her, ser grått ut uansett innstillinger: Endret 3. desember av MagTvei Siter
MagTvei Skrevet 5. desember Forfatter Skrevet 5. desember Det løste seg ved å endre personverninnstillingene i Xbox-appen. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. desember Premium Medlem Skrevet 5. desember Havnet ufrivillig i en formasjon med "multiplayere", men aner ikke hvem det var eller hvor de kom fra . Skulle ta av fra Bergen og fly en kort tur til Sørstokken, og plutselig var jeg omringet av 6 andre fly, så jeg slo meg likegodt på lag med flokken. Dermed fikk jeg testet hvordan det var å fly i multiplayer 😁. Erfaringen var todelt. For det første så fløt det silkemykt, helt fritt for "lagg" eller forsinkelser. Dette var jo overraskende bra ! Men fortsatt var de andre flyene ( unntatt ett ) den vanlige standardutgaven av en slags "Beech 36 ". Trodde dette var forbedret i MS24 ?? Uansett, det var gøy å fly sammen med så mange andre 😊. Flere med samme erfaring ?? 7 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.