Siggen Skrevet 28. november Skrevet 28. november FS2024 kjenner ikke igjen oppsettet, selv med nyeste versjon av driver og firmware. Noen andre som har dette problemet? Vet ikke om det går an å sette opp aksene manuelt? I FS2020 fungerer alt som det skal.. Siter
Mads Skrevet 28. november Skrevet 28. november Har samme problem med TCA Airbus. Aksene fungerer i simmen, men det er umulig å kalibrere dem som jeg vil fordi jeg ikke ser 'live' kurver... Siter
Siggen Skrevet 28. november Forfatter Skrevet 28. november Noen som vet om Asobo/Microsoft skal fikse dette? Merkelig og vanskelig opplegg av noe så grunnleggende i en flysimulator!! Siter
Aslak Iversen Skrevet 28. november Skrevet 28. november 5 timer siden skrev Mads: Har samme problem med TCA Airbus. Aksene fungerer i simmen, men det er umulig å kalibrere dem som jeg vil fordi jeg ikke ser 'live' kurver... Skjønner ikke helt hva du mener? Jeg har akkurat satt opp og kalibrert min TCA til Fenix 320. Aksene kan justeres ved å gå inn på den enkelte akse og justere følsomhet, dødsone, etc. Det er de justeringene som du ser oppe i høyre hjørne på det første bildet til trådstarter. De eneste aksene jeg måtte legge inn manuelt var throttle og spoilers. Siter
Siggen Skrevet 29. november Forfatter Skrevet 29. november 2 timer siden skrev Aslak Iversen: Skjønner ikke helt hva du mener? Jeg har akkurat satt opp og kalibrert min TCA til Fenix 320. Aksene kan justeres ved å gå inn på den enkelte akse og justere følsomhet, dødsone, etc. Det er de justeringene som du ser oppe i høyre hjørne på det første bildet til trådstarter. De eneste aksene jeg måtte legge inn manuelt var throttle og spoilers. Vel, ingenting fungerer her. Kan ikke justere eller kalibrere på noe, helt dødt!! Siter
Mads Skrevet 29. november Skrevet 29. november 8 timer siden skrev Aslak Iversen: Skjønner ikke helt hva du mener? Jeg har akkurat satt opp og kalibrert min TCA til Fenix 320. Aksene kan justeres ved å gå inn på den enkelte akse og justere følsomhet, dødsone, etc. Det er de justeringene som du ser oppe i høyre hjørne på det første bildet til trådstarter. De eneste aksene jeg måtte legge inn manuelt var throttle og spoilers. Jeg også får justert alt, men i 2020 bevegde aksene seg når jeg bevegde stikka/throttle slik at jeg visste hvor jeg justerte. Nå er alle akser i ro når jeg skal kalibrere, noe som gjør det til en prøv-og-feil justering😂 1 Siter
Aslak Iversen Skrevet 29. november Skrevet 29. november 7 timer siden skrev Siggen: Vel, ingenting fungerer her. Kan ikke justere eller kalibrere på noe, helt dødt!! Så om du scanner de enkelte aksene og beveger på stikka så skjer det ikke noe? Om du velger elevator aksen og setter den opp manuelt ved å velge korrekt akse (venstre delen av det første bildet), så skjer det ikke noe? Siter
Siggen Skrevet 29. november Forfatter Skrevet 29. november 3 timer siden skrev Aslak Iversen: Så om du scanner de enkelte aksene og beveger på stikka så skjer det ikke noe? Om du velger elevator aksen og setter den opp manuelt ved å velge korrekt akse (venstre delen av det første bildet), så skjer det ikke noe? Skjer ikke noe, finner ikke noe nytt ved å scanne. Ser på nett at andre også sliter med sin TM HOTAS 4.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.