Jan Arne Sjøholt Skrevet onsdag klokken 16:56 Del Skrevet onsdag klokken 16:56 Er litt spent på 24 utgaven, mest spent på om jeg kan bruke PMDG's 737 der....noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet onsdag klokken 17:26 Del Skrevet onsdag klokken 17:26 https://fselite.net/content/pmdg-development-update-and-msfs-2024-projects/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet onsdag klokken 17:34 Del Skrevet onsdag klokken 17:34 Will all purchases users have made from the Marketplace be transferrable to the new simulator? With very few exceptions, virtually all add-ons that work in Microsoft Flight Simulator (2020) today will function in Microsoft Flight Simulator 2024. Add-ons that were purchased from the in-simulator Marketplace will not need to be re-purchased in Microsoft Flight Simulator 2024. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet onsdag klokken 17:59 Premium Medlem Del Skrevet onsdag klokken 17:59 26 minutter siden skrev MagTvei: Will all purchases users have made from the Marketplace be transferrable to the new simulator? With very few exceptions, virtually all add-ons that work in Microsoft Flight Simulator (2020) today will function in Microsoft Flight Simulator 2024. Add-ons that were purchased from the in-simulator Marketplace will not need to be re-purchased in Microsoft Flight Simulator 2024. === Et lite tilegg til din beskrivelse. Er det sagt tidligere fra, både Microsoft og Asobo, at mappene Community Folder i 2020 blir den samme i 2024. Med andre ord, skulle det da være greit, og flytte innholdet, i Community mappa i 2020, over til 2024. Vi får se, jeg står klar for instalasjonen av 2024, når den lastes ned, 19 November kl.1700 +-👍👍👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet onsdag klokken 18:55 Del Skrevet onsdag klokken 18:55 Ja, jeg kommer nok også til å bare kopiere Community-mappa over til 2024. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arne Sjøholt Skrevet onsdag klokken 19:00 Forfatter Del Skrevet onsdag klokken 19:00 OK...så bra...da satse jeg på å gå for 2024...:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.