Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. november Premium Medlem Del Skrevet 1. november Nysgjerrigheten ble for sterk, æ bare MÅTTE sjekke nærmere denne A380X alle snakker om . Og den imponerer, det er det ingen tvil om, men for min del blir det nok et begrenset bekjentskap. Denne giganten er laaangt utenfor min komfortsone, og jeg har ingen begrep om hvordan man forflytter en så kompleks og vanvittig svær flymaskin over lange strekninger. Derfor nøyde jeg meg med å håndfly spetakkelet i en begrenset rundtur fra Gardermoen og tilbake. Både lyd, utseende og flyfeeling er av beste sort, men jeg måtte streve med mye motbør angående flyt. Artig å ha prøvd, men nå tilbake til hverdagen..... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Flotte bilder av denne giganten! Men jeg venter nok litt, for jeg stortrives nå med de mindre bussene, A319, 20 og 21. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. november Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. november Kan være lurt å vente litt, FBW skal finpusse på modellen ei stund, så den blir enda bedre . I mellomtiden er det enklere å nyte kortere turer med småsøsknene, enn å sette av hele dager for å fly med kjempen til utlandet….. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Lastet den ned og tok en håndflytur Fornebu-Gardermoen 🙂 Det sier vel nok om min tålmodighet med sånne giganter, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Fantastisk flott maskin og ikke minst arbeide av FBW, men uten støtte for time acceleration er det et ubrukelig fly for min del. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.