Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. oktober Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober Tok av fra Ft.Lauderdale, fløy i retning av Tampa. Brukte "live weather" og det var spennende å se hvordan været forverret seg jo lenger mot vest jeg kom. Over Tampa tettet det seg til med vind og regn, og etter hvert gikk det ikke an å fly lenger !? Artig å se at det var mange andre med samme ideen online i simmen, men tenker det er ikke like artig å oppleve Milton i virkeligheten 😲 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Jeg gjorde det samme på tirsdag, da orkanen lå like nord for Cancun - også da var det veldig mange andre som var ute i samme ærend. Jeg fløy med "live weather" og "realistic turbulence", men utover det visuelle så merket jeg egentlig ikke stort til det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. oktober Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. oktober Sitat eg fløy med "live weather" og "realistic turbulence", men utover det visuelle så merket jeg egentlig ikke stort til det. Det røsket kraftig i flyet, og det regnet voldsomt, men det var den dårlige sikten ( 0 ) som gjorde at jeg avbrøt. Steg til 46000 fot, før jeg kom ut i klarvær. Tuslet sørover til jeg så bakken igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.