Gå til innhold

Ventemodus.

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Egentlig lurer jeg på hva som blir bedre i MSFS2024.  Bortsett fra karriere og missions,  så fungerer jo dagens FS med stort utvalg av gode flymodeller,  helt utmerket.  Veldig bra flyt, veldig bra landskap og veldig bra flyfeeling.  Det er ikke så mye mer jeg ønsker meg av en hobby med "barnslig" flyinteresse .   Men likevel,  har jo selvsagt forhåndsbestilt den nye versjonen,  og venter i spenning på hva som åpenbarer seg 🤨😇.  I mellomtiden nyter jeg dagens kvalitet,  og for tiden gjelder det "cross country" (USA) med den nyydelige modellen av T-33 fra Inibuild.  God helg ☺️

cr1.jpg

cr2.jpg

cr3.jpg

cr4.jpg

cr5.jpg

cr6.jpg

cr7.jpg

cr8.jpg

cr9.jpg

cr10.jpg

cr11.jpg

cr12.jpg

cr13.jpg

cr14.jpg

• Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder som vanlig! Enig, har også forhåndsbestilt 2024-versjonen. Er litt spent på om min tilårskomne PC vil klare å håndtere den! Har oppgradert til 32GB RAM. Håper på enda bedre gjengivelse av terrenget og kjappere oppstart, pluss bedre flight model, leste at IndiaFoxtEcho skal oppgradere sine fly til den nye modellen (et par ukers jobb pr. fly), selv om den gamle fortsatt vil fungere. Se videoen fra ca. 40 min.  

Endret av MagTvei
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...