Kolbjørn Tørrissen Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september Dette kommer opp når jeg starter simmen. Er det noen av ekspertene som har en forklaring? er det Windows eller MSFS som "streiker?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september hei. Får den selv av og til. Åpne XBox-appen og sjekk at du er logget inn. Ø 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Hej alle gæve flighrsimmere! Jeg har samme problem. Jeg har åbnet xbox'en og er nu logget ind der. Men problemet er uændret. På et tidspunkt beder prg mig også om at indsætte min FSMS2020 disc! Så vidt jeg husker (det er 2-3 år siden jeg sidst var på MSFA2020) kåøbte jeg MSFS2020 som download! Med håb om hjælp Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Startet dere simmen fra Xbox appen? Det måtte jeg siste gang det skjedde meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Mange tak for hjælpen. Nu fungerer det! 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.