Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER det noen her som har en løsning på å fjerne dobbel Askøybro etter Nordic update. Jeg har installert Thomassonors tilleggspakke, og fjerner jeg den, fjerner jeg også mange andre objekter som jeg har lyst å beholde som han har lagt inn. Har prøvd å kontakte han på melding, men ser ikke ut til at han er aktiv her lenger. Løsning mottas med takk

Skrevet

Jeg har også prøvd å kontakte Thomas om dette, men ikke fått svar. Ganske tidlig etter at MSFS 2020 var sluppet, lagde Thomas Sotrabroen og Askøybroen. disse er en del av "Bergen features", og broene var hentet fra WU Japan (så vidt jeg husker).
I en senere WU, har Asobo laget en mer korrekt Askøybro (men ikke Sotrabroen). Dersom jeg fjerner "Bergen features", forsvinner den doble Askøybroen. Men Sotrabroen erstattes da med en default (fæl) bro. Spørsmålet er hvordan man kan fjerne KUN Askøybroen fra "Bergen features", slik at man beholder Sotrabroen. Alternativt at noen vil lage Sotrabroen, slik at "Bergen features" fjernes i sin helhet fra Community mappen 🙂

• Like 2

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...