Fredrik Edvardsen Skrevet 4. juli Del Skrevet 4. juli Etter at Heatblur slapp sin (fantastiske) F-4 Phantom-modul så forventet jeg egentlig ikke å fly annet på en god stund, men Polychop sin OH-58 Kiowa Warrior har virkelig gjort at jeg har forelsket meg i helikoptre igjen. Kiowaen er liten, treig (cruise speed ligger rundt 100 kts), og kan ikke bære med seg særlig mange våpen - men den er utrolig morsom å fly, og i multiplayer kommer den virkelig til sin rett. Vi har fløyet endel oppdrag i det siste hvor vi har kjørt "mixed flights" med Apache og Kiowa, noe som har vært utrolig artig, da man kan samarbeide om å oppdage og ta ut mål. F.eks kan Apachen, med sin radar, oppdage og "lase" bakkemål, som Kiowaen så kan ta ut med sine laserstyret våpen - eventuelt omvendt. Jeg var i starten litt skeptisk til at den er så enkel å fly, men den har fått veldig gode skussmål fra Casmo, som har 2000+ timer i "the real thing", så da går jeg utfra at den er som den skal. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Ser interessant ut, bruker du VR? Synes helikopter er mye enklere å fly i 3D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. juli Forfatter Del Skrevet 6. juli Nei, jeg har ikke helt klart å hive meg på VR-bølgen ennå, men vil tro det er enklere i VR ja, når man har litt dybdesyn. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.