Gå til innhold

King Air 350i

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg liker egentlig å fly "default" King Air 350i, kanskje mest fordi jeg jobber i det akutte og har jevnlig kontakt med luftambulansen.

Vurderer å kjøpe black square sin analoge instrumentering til King Air.

Er den noe dere anbefaler?

Forandrer den aerodynamikken også?

Endret av Siggen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Siggen endret tittelen til King Air 350i
13 timer siden skrev Siggen:

Jeg liker egentlig å fly "default" King Air 350i, kanskje mest fordi jeg jobber i det akutte og har jevnlig kontakt med luftambulansen.

Vurderer å kjøpe black square sin analoge instrumentering til King Air.

Er den noe dere anbefaler?

Forandrer den aerodynamikken også?

Den er bedre enn default, men har også en del store mangler og er ikke helt på høyde med nyere lanseringer fra samme selskap. Men når det er sagt så er det kanskje ikke noe du kommer til å merke noe særlig til med mindre du flyr i virkeligheten. 

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden skrev Jan R. Storelvmo:

Den er bedre enn default, men har også en del store mangler og er ikke helt på høyde med nyere lanseringer fra samme selskap. Men når det er sagt så er det kanskje ikke noe du kommer til å merke noe særlig til med mindre du flyr i virkeligheten. 

Du  bør nok ta hensyn til hva Black Square egentlig har gjort i dette tilfellet. De har som beskrevet foretatt  en "Steam Gauge Ovehaul" av MSFS default King Air 350. Bare så det er nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Rune Gustafson:

Du  bør nok ta hensyn til hva Black Square egentlig har gjort i dette tilfellet. De har som beskrevet foretatt  en "Steam Gauge Ovehaul" av MSFS default King Air 350. Bare så det er nevnt.

Jo, men den King Air'n deres er ikke på samme nivå som f.eks TBM 850 fra samme produsent. For min del ble den avinstallert da den manglet elementær motor simulering som er særegent turboprop maskiner. Ellers en del småting her og der. Håpet lenge at dem oppdaterte den til iallfall samme nivå som TBMen, men det ser dårlig ut. Kommer helt an på hva du er ute etter og hva slags erfaring du har fra før. Personlig ville jeg heller gått for TBM850 eller PC-12 til SWS. Skal du ha autentisk turboprop simulering i MSFS så er det FSR500 som er tingen. Den er spot on og har custom motor simulering av PT-6 motoren som brukes i mange turboprop maskiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...