FrankHolm Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai MSFS2020 har virket perfekt i lang tid, men idag er den ikke med. Har prøvd alt; Kjøre som administrator, åpne i MS Store, åpne i X-box, ja til og med åpnet i Nvidia Experience, men ingenting nytter. Får bare beskjed om å sette inn spilldisken, den som jeg ikke har. Får trøste meg med FS9 til ting ordner seg igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. mai Premium Medlem Del Skrevet 1. mai Gå inn på apper bruk avanserte alternativer tilbakestill og eller reparer Regner med det gjør susen ..........;-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank311 Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Det gjorde susen det, Robert. Takk for tipset, nå flyr jeg igjen 😊😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. mai Premium Medlem Del Skrevet 1. mai Bare hyggelig å hjelpe ....... Mange som har hatt samme problemet men funnet ut at denne veien som regel virker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai (endret) Når jeg får beskjed om å sette inn spill disk, så må jeg logge inn på nytt igjen i Xbox appen. Da er problemet løst for min del.. Dette skjedde senest i dag Endret 1. mai av Siggen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.