Gå til innhold

Mens jeg venter på RTX4060 TI 16GB...


Anbefalte innlegg

1 time siden skrev MagTvei:

Dette hører vel til under Hardware?

Skjønner kommentaren, men samtidig så heter tråden "mens jeg venter", og mens han venter så deler han screenshot fra en flygning så 
jeg tenker at mange kanskje hadde gått glipp av flotte bilder fra simmen om dette var blitt lagt under hardware så min mening er at tråden 
kunne lagt under hardware, men også fint går innunder denne kategorien.

Ikke erfaring med det nevnte kortet, men jeg er trygg på at du vil oppleve en meget god boost i flyt når du nå får et 40-serie kort som drar simmen din
og kan dra full nytte av Nvidias Frame Generation. Modden jeg bruker på mitt 2080Ti for å ta nytte av FG gir meg silkemyk flyt ved et setup kort fortalt satt opp med kombinasjonen
60Hz/60FPS i NVCP/vSync på i NVCP/vSync av in-sim/DX12 og FG aktivert. vSync av i simulatoren da FG responderer mye bedre på limiteren i NVCP så jeg kan
høyst anbefale den kombinasjonen. La ut en liten privat shorts-video i går kveld av noe urelatert, men viser flyten jeg har på mitt system med Fenix. Alle systemer er av
i videoen, men kunne tatt samme med Fenixen satt opp.

 

Endret av Benjamin Hennes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vurderte å putte den under Hardware, men som Benjamin påpeker så var det også for å poste litt bilder. (Admin må gjerne flytte eller fjerne tråden)

Takk for tips, Benjamin, det høres ut som jeg har gode tider i vente :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Tobias Nome:

Stor forskjell å melde her, ja! Nå er det bare å finne ut av dlss og frame gen og hva som funker best :D 

 

Og ja, for meg går grensa på flights på ca 2 timer. Mer enn det og jeg mister fokus... 

For meg så opplever jeg uklarheter displayer ved bruk av DLSS så det som fungerer best for meg er 2560x1440 (standard for min skjerm), 100 render scaling og TAA under antialiasing. Mye snakk om å oppdatere DLSS filene til nyeste versjon, og slik jeg forstår det så får en de samme forbedringene uavhengig av om DLSS eller TAA er valgt så jeg har oppdatert mine versjoner hvertfall. 

Endret av Benjamin Hennes
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...