Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. februar Premium Medlem Del Skrevet 26. februar Men et snilt monster, spør du meg, selv om det nesten kostet livet til Howard Hughes. En utrolig konstruksjon, tenker man 1943-45, med kontraroterende propellere og motorer på 6000 hk. Såpass spesialkonstruert for høytflyvende rekognosering, at jeg først ikke fattet interesse for denne modellen. Men så lot jeg meg friste av det flyhistoriske perspektivet, og at noen orket å bruke så mye energi for å gjenskape Xf-11 til MSFS. Og jeg ble ikke skuffet ! En gjennomført bra modell, troverdig FM, god lydkvalitet og en spesiell flyfeeling å ratte en sånn interessant råtass 🤩 . 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Tøft, ikke en hverdagsmaskin akkurat, skikkelig sært og stilig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. februar Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 27. februar Den 26.2.2024 klokken 9.34 skrev Kim Kristensen: Tøft, ikke en hverdagsmaskin akkurat, skikkelig sært og stilig. He he ja, sært og litt stilig, men rask . Cruiser rundt 300-350 knuter, men trenger en del luftrom for å svinge, så det er ikke noe jagerfly 😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Klart stor svingradius når den er på størrelse med en B-17 😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.