Jan R. Storelvmo Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Siden AI trafikken som er default i simmen er ganske ubrukelig, så lurer jeg på om noen har erfaring med diverse addons som gir andre fly i lufta og på flyplassene? Vet det finnes flere ulike, men noen som har anbefalinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Er litt inhabil uten MSFS engang installert, men jeg har lest mye bra og sett en god del gode reviews om FSLTL. https://fslivetrafficliveries.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar FSLTL er nokk det beste som er til nå. Jeg har hatt en del suksess med ifr flighter mellom værnes og oslo uten noe særlig konflikter. Men det hender ai tar av fra feil rullebane, dårlig spacing spesielt på større flyplasser, så mye go arounds. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. februar Premium Medlem Del Skrevet 5. februar Enig med Benjamin og Erik Har ikke hørt om bedre alternativ og det er GRATIS og 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Bruker stort sett FSTL, men også av og til AIG AI Manager. Det kommer an på om jeg flyr real time eller ikke. Dersom jeg ikke flyr real time bruker jeg ofte AIG AI Manager som baserer seg på en ukes flygninger for et aktuelt selskaps sommerrute eller vinterrute, uavhengig av på hvilket tidspunkt på døgnet du flyr. Trafikkbildet er det samme hele tiden. FSTL brukes når jeg flyr real time. FSTL bygger som kjent på flytrafikken i Flightradar 24, og det er litt artig når man står parkert på en flyplass og kan se trafikken til og fra flyplassen i det store og hele samsvarer med Flight Radar 24 når du har det programmet oppe samtidig for samme flyplass (avgjøres av brukerinnstillinger i FSTL). AIG AI Manager er litt mer komplisert å konfigurere i MSFS enn FSTL. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 5. februar Forfatter Del Skrevet 5. februar Takker for tips! Skal teste ut FSLTL. Er litt spesielt å takse ut på Heathrow som det eneste flyet så hadde vært greit med litt trafikk. Hvor mye påvirker dette her performance? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. februar Premium Medlem Del Skrevet 5. februar Lite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 5. februar Forfatter Del Skrevet 5. februar Installert FSLTL nå så blir spennende å teste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.