Siggen Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Hei! Har jeg forstått dette rett når OA,B,C 1-29 er passasjer plasser og CP1-5 er baggasje/cargo i FS2020? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Bruk loadmanager som du finner på EFB i Fenix. Unngå å bruk den Weight and balance som er i MSFS. Der kan du sette antall passasjerer og bagasje/cargo selv, eller laste inn fra Simbrief. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar 45 minutter siden skrev Stian Rolandsen: Bruk loadmanager som du finner på EFB i Fenix. Unngå å bruk den Weight and balance som er i MSFS. Der kan du sette antall passasjerer og bagasje/cargo selv, eller laste inn fra Simbrief. Jeg bruker EFB til A320, men jeg lurte likevel på hva seksjonene i fs2020 betydde.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar CP1/3/4/5 er lastesoner, med CP1 i framre seksjon og 3-5 i bakre med nett mellom hver. Det kan være andre konfigurasjoner, men ikke på Fenix, såvidt jeg vet. Maksvekter avgjøres av flyselskapet og kan settes lavere enn grenseverdiene fra pridusentene. Eksempel på konfigurasjon: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar 3 timer siden skrev Dag Baardsen: CP1/3/4/5 er lastesoner, med CP1 i framre seksjon og 3-5 i bakre med nett mellom hver. Det kan være andre konfigurasjoner, men ikke på Fenix, såvidt jeg vet. Maksvekter avgjøres av flyselskapet og kan settes lavere enn grenseverdiene fra pridusentene. Eksempel på konfigurasjon: Tusen takk for info:-)) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.