Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. januar Premium Medlem Del Skrevet 9. januar Flysimware Learjet 35A. Riktignok "early access", men det kommer jevnlige oppdateringer og utviklerne har store ambisjoner. Jeg forlanger ikke mer, den flyr aldeles nydelig allerede, men man må være passelig på "tå hev" for å ha full kontroll. Akkurat som Starfighter`n . Og det meste av systemer er manuelle, med litt uvant læringskurve for de som er vant med automatikk. Hun biter fra seg, uten nåde, ( akkurat som Starfighter`n), men belønner rikelig den som behandler damen med respekt . Derfor behandler jeg henne, akkurat som Starfighter`n 😎. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Spennende fly, sitter og ser på denne: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. januar Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. januar Veldig bra video, og denne piloten har langt mer kontroll over prosedyrene enn hos undertegnede 🤔 . Jeg har foreløpig bare noen korte flights, men nok til at jeg allerede synes Learjet`n overgår forventningene med god margin. Spesielt liker jeg retro-følelsen når man handflyr den som en gammel Starfighter 🤩 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.