Gå til innhold

"Bussines-flyet" som trodde det var en Starfighter.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Flysimware Learjet 35A.  Riktignok "early access",  men det kommer jevnlige oppdateringer og utviklerne har store ambisjoner.  Jeg forlanger ikke mer,  den flyr aldeles nydelig allerede, men man må være passelig på "tå hev" for å ha full kontroll.  Akkurat som Starfighter`n . Og det meste av systemer er manuelle, med litt uvant læringskurve for de som er vant med automatikk.  Hun biter fra seg, uten nåde,  ( akkurat som Starfighter`n),  men belønner rikelig den som behandler damen med respekt .  Derfor behandler jeg henne,  akkurat som Starfighter`n 😎.

 

le1.jpg

le2.jpg

le3.jpg

le4.jpg

le5.jpg

le6.jpg

le7.jpg

le8.jpg

le9.jpg

le10.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Veldig bra video,  og denne piloten har langt mer kontroll over prosedyrene enn hos undertegnede 🤔 .  Jeg har foreløpig bare noen korte flights,  men nok til at jeg allerede synes Learjet`n overgår forventningene med god margin.  Spesielt liker jeg retro-følelsen når man handflyr den som en gammel Starfighter 🤩  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...