Kim Kristensen Skrevet 10. desember 2023 Del Skrevet 10. desember 2023 I forbindelse med advent har jeg fått boken «Sabotør: I skyggen av Tirpitz» i adventsgave, der kom jeg over følgende fly, som ser kjent ut, men ikke klarer å sette fingeren på hva heter. Noen som kjenner igjen maskinen og kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 10. desember 2023 Premium Medlem Del Skrevet 10. desember 2023 34 minutter siden skrev Kim Kristensen: I forbindelse med advent har jeg fått boken «Sabotør: I skyggen av Tirpitz» i adventsgave, der kom jeg over følgende fly, som ser kjent ut, men ikke klarer å sette fingeren på hva heter. Noen som kjenner igjen maskinen og kan hjelpe? Jeg mener og tror, at det er en. Fairey Barracuda Mk II. Hvis ingen andre har en bedre løsning.👍 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 10. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2023 Måtte ty til google, men ja, ser ut som du har rett. Ukjent maskin for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.