Gå til innhold

Manglende rullebanelys etter siste oppdatering?


Sauron

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen andre som har oppdaget at bla rullebanelys mangler (er der fysisk men ikke på om natten) på flyplasser? Videre at taxi-lys svever over selve armaturet? Ser også at PAPI mangler. Flyplasser jeg har sett dette på er bla. min egen ENHV (Honningsvåg), men så det også på Leknes. Hos meg oppdaget jeg dette etter siste oppdatering av simmen.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Kjetil WombiiActual:

Sim problem som ikke noen gang ser ut til å ville bli fikset. Skjer fordi lysene lastes inn og låses i høyde basert på low LOD terreng når man kommer langveis fra. Eneste som hjelper er å øke terrain LOD og Off-screen terrain pre-caching innstilling. 

Har Terrain level of detail på 200 og off screen terrain pre-caching på Ultra.... For en irriterende sak. Ser nå hvis jeg starter opp på ENHV så er det greit.... Rart de ikke fikser slikt når det er en gammel sak....😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...