Gunnar van der Meeren Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Opplever at jeg har 2 Askøybroer etter WU 15 oppdateringen. Det som ellers er installert for Bergen er: ts-bergenfeatures/rdpresets-airport-enbr-bergen/thalixte-bergen Er det noen som vet om noen av disse 3 omfatter Askøybroen? Sotrabroen i samme område er helt OK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. november 2023 Forfatter Del Skrevet 9. november 2023 Ser at Point of interests som kom med WU 15 slåss med ts-bergenfeatures. Da gjelder det å finne ut hva som må vekk. Broen fra WU 15 er mer korrekt modellert. Men tårnene er feilt plassert, og broen er overdimensjonert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. november 2023 Forfatter Del Skrevet 9. november 2023 Spørsmålet er nå hva som må fjernes fra ts-bergenfeatures for å ta bort Askøybroen. Pakken inneholder også Sotrabroen, så jeg har ikke lyst til å fjerne hele pakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Jeg fjernet sotrabroen fra layout.json i bergenfeatures, da forsvant begge broene. Det går jo også an å slette Japan update der de to broene kommer fra. Får leve med default Sotrabro inntil det er fikset i bergenfeatures. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. november 2023 Forfatter Del Skrevet 10. november 2023 Jeg har sendt en PM til Thomas (får håpe at han fanger opp denne). Askøybroen ligger sannsynligvis i objects.lib i ts-bergenfeatures. Det er rottefelle å starte med eksperimentering i denne filen. Jeg har heller ikke lyst til å hive ut ts-bergenfeatures fra sim'en. Det er bedre dersom Thomas kan lage en oppdatering til ts-features uten Askøybroen. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. november 2023 Forfatter Del Skrevet 10. november 2023 Har nå en mistanke om at Sotrabroen og Askøybroen begge genereres fra de 2 filene "SotrabroenSCN.bgl" og "SotrabroenSHP.bgl" i ts-bergenfeatures. Da blir det kanskje ikke så lett å ta ut kun Askøybroen fra denne pakken (antakelse fra meg). Spørsmålet blir da om noen har lyst til å lage Sotrabroen (default er grusom å se på 🫣) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. november 2023 Del Skrevet 15. november 2023 En annen mulighet, som midlertidig løsning, er å slette Bergen i siste wu15, kan gjøres i Content manager. Da blir alt som før wu15, men bare i Bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. november 2023 Del Skrevet 15. november 2023 Glem mitt forrige innlegg, det hjalp ikke å avinstallere Bergen i Content manager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.