Gå til innhold

Et par screenshots av fremdrift på ENSH


Anbefalte innlegg

Jeg var en tur på Leknes og Svolvær i sommer for litt rekognosering. Jobber med en helt ny versjon av ENSH fra scratch, men blir antakelig payware denne gangen. Usikker på hva jeg gjør med gamle tårnet. Det skal rives, men jeg kommer til å savne det i simmen.

(Kjøretøyene må nok dessverre optimaliseres litt)

image.png.f12e52a27818c704d7ad0f8679c053de.pngimage.png.09a912160246ba8c6e628b5390276cdc.pngimage.png.37865b4fe26169a7a2bf4b323de4a306.pngimage.png.77952255d5b20710ac0ca6142a5728f9.png

  • Like 8
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at jeg er alt for sjeldent inne på forumet her for tiden, denne kom som en super overraskelse, så at mxi hadde sluppet en ENSH, men nå som du lager en, så venter jeg heller på denne, og bruker din freeware fram til da. 
angående tårnet, personlig ville jeg hatt det, men det har nok noe med minner fra barndommen og gjøre, om du velger og ikke ha det på sceneryet, hadde det vært mulig og lagt dett med som en egen model for oss som vil ha det. 
stå på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden skrev Andreas R.Pettersen:

angående tårnet, personlig ville jeg hatt det, men det har nok noe med minner fra barndommen og gjøre, om du velger og ikke ha det på sceneryet, hadde det vært mulig og lagt dett med som en egen model for oss som vil ha det.  

Jeg ønsker også tårnet, så hvis det ikke blir med i scenery offisielt så kommer det til å eksistere en mulighet for å få det inn :P Hvis mxi design ENSH var bra hadde jeg heller brukt det selv, men så lite fornøyd at jeg heller bruker et halvt år på å lage denne :D 

Min freeware ENSH kommer fortsatt til å eksistere, men blir kun vedlikeholdt så den faktisk fungerer. https://flightsim.to/file/7496/ensh-svolvaer-airport-helle

 

4 timer siden skrev Dag Baardsen:

Og aldeles fantastisk å se at bygninger i umiddelbar nærhet til flyplassen også modelleres. Det gir en ekstra dybde i sceneryet!

Jeg har veldig lyst til å modellere litt i Svolvær også, men det vil forsinke prosjektet mye. Får se. Hadde vært gøy å kunne sitte i simmen og nyte sjøen. Var nydelig der i sommer. 

image.png.0f9bce712b8727996d33359b4d87d0a4.png

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilken trevlig nyhet. En payware av ENSH, det köper jag självklart! Lägger du med en ny aerial foto bas runt flygplatsen eller bygger du på den default MSFS Bing? Anledningen att jag frågar är att jag kör MSFS2020 Map Enhancement och byter med det ut all Bing mot ARC GIS aerial data som ger bästa resultatet i Lofoten.

korrigerar du egen fotoplatta med bings färg kommer mn ARG GIS runt omkring säkert sticka ut en del 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...