Siggen Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Hei! Har nå lært meg det grunnleggende for å gjennomføre en flight med Fenix A320. Jeg finner dog ikke ut hvorfor jeg ikke kan styre nesehjulet på bakken. Rudder pedalene responderer på input, men ikke tiller hjulet Noen som har løsning på dette her?? Endret 8. oktober 2023 av Siggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Trykk inn knappen på selve tilleren. Eventuelt så skal det være en option i EFB'en som gjør at tiller og rudder pedalene er "connected" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 9. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2023 Det skjer ikke noe når jeg trykker på knappen. Jeg finner heller ikke en slik option i EFB... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 10. oktober 2023 Premium Medlem Del Skrevet 10. oktober 2023 Dersom du har Rudder og Tiller assigned, fjern Tiller og legg til Rudder på nytt. Logikken i MSFS er at om du ikke har Tiller assigned, vil den bruke Rudder til "tiller". Om du har samme axis på begge to, slår den seg vrang. Så for å være sikker, fjern begge, og legg kun til rudder på nytt. Satser på at det var problemet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2023 13 timer siden skrev Torbjørn M: Dersom du har Rudder og Tiller assigned, fjern Tiller og legg til Rudder på nytt. Logikken i MSFS er at om du ikke har Tiller assigned, vil den bruke Rudder til "tiller". Om du har samme axis på begge to, slår den seg vrang. Så for å være sikker, fjern begge, og legg kun til rudder på nytt. Satser på at det var problemet Jeg tester...:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2023 Fant ut av det. Takk for tips:-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 14. oktober 2023 Premium Medlem Del Skrevet 14. oktober 2023 Sweet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.