Gå til innhold

Tyngre forhold


Anbefalte innlegg

I utgangspunktet kreves ikke mer en en grunnleggende gaming pc, ellers er selve simmen gratis. Det som derimot kan kreves er tålmodighet da nye fly låses opp ved å tjene ingame penger og research poeng. Men det finnes også snarveier for å låse opp ting raskere ved enten å kjøpe seg premium abonnement i selve simmen, eller premiumfly som tjener ekstra poeng for å utføre oppdrag. Går en for britiske fly er Havoc’en (A-20 Boston på britisk lisens et godt utgangspunkt) da den har alle grunnleggende kontroller som trengs i starten, flere av de første flyene en låser opp ellers har f.eks. ikke aileron trim. Ellers er det bare å kjøre på.

IMG_6599.jpeg.61a286b6a34caa3dd156dd44291ae5da.jpeg

 

Endret av Kim Kristensen
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh... Det er War Thunder ja. Der har jeg logget noen timer, men det begynner å bli mange år siden, og tror kanskje det var på PlayStation.

Specs på PC er jeg ikke bekymret for... men er det VR støtte mon tro? JEg går ut fra det. Det er dogfights i VR som lokker :)

Anbefaler du egen installasjon eller fra Steam eller andre platformer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...