Kim Kristensen Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Og mange flere fly å avskjære, i både stor og lav høyde på den Engelske kanalkysten, fin avslutning på helgen. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Har lastet ned WT og kjøpt British pack, men finner ikke Spitfire i simmen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 24. september 2023 Forfatter Del Skrevet 24. september 2023 (endret) Kort oppsummert, du låser opp nye fly ved å gjøre oppdrag, skyte ned andre fly, bombe bakkemål osv. Selv anbefaler jeg den Britiske Havoc’en blandt premiumflyene som et greit fly å starte med, både for å få satt opp kontrollene, men også fordi den løser mange forskjellige oppgaver. edit, starterpack flyene ligger blandt premiumlisten i høyre kolonne bland flyene. Endret 24. september 2023 av Kim Kristensen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. september 2023 Forfatter Del Skrevet 26. september 2023 Bare for å bekrefte, jeg antar det er denne du har kjøpt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 26. september 2023 Del Skrevet 26. september 2023 Denne kjøpte jeg: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. september 2023 Forfatter Del Skrevet 26. september 2023 Riktig, samme maskin. Fin maskin å jakte jagere med, men kan savne Hispanoene når du møter bombefly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 26. september 2023 Del Skrevet 26. september 2023 Fan den nå, alt i orden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. september 2023 Forfatter Del Skrevet 26. september 2023 Supert, får prøve å fly sammen en gang mår du har fått satt opp kontroller og tilpasset litt. 👍🏻 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.