Dag Baardsen Skrevet 23. august 2023 Del Skrevet 23. august 2023 Jeg prøver å opprette en ny gressflyplass inne fra Developer-menyene til MSFS og alt ser ut til å funke. Jeg får kompilert helt uten feil og laget en pakke som jeg legger inn i Community-folderen som normalt, men den dukker ikke opp i World Map eller søk. Flyplassen er helt uten custom-artifakter som 3D-bygninger eller paint. Tidligere har jeg laget flere flyplasser med utgangspunkt i eksisterende plasser og det har fungert fint. Noen tips fra andre sceneryutviklere til hva jeg bør se etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 23. august 2023 Del Skrevet 23. august 2023 2 timer siden skrev Dag Baardsen: Jeg prøver å opprette en ny gressflyplass inne fra Developer-menyene til MSFS og alt ser ut til å funke. Jeg får kompilert helt uten feil og laget en pakke som jeg legger inn i Community-folderen som normalt, men den dukker ikke opp i World Map eller søk. Flyplassen er helt uten custom-artifakter som 3D-bygninger eller paint. Tidligere har jeg laget flere flyplasser med utgangspunkt i eksisterende plasser og det har fungert fint. Noen tips fra andre sceneryutviklere til hva jeg bør se etter? Merkelig... Jeg lagde akkurat en ved å opprette alt inne fra SDK (lot programmet opprette mappestruktur og alt) og den fungerte veldig fint. SDK 0.22.0.0. Har du laget en ICAO-kode (fiktiv eller ekte) til flyplassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 24. august 2023 Forfatter Del Skrevet 24. august 2023 20 timer siden skrev Frank Kristiansen: Har du laget en ICAO-kode Jeg laget en fiktiv, ettersom flyplassen er en "historisk" en. Kan det være det at den ikke finnes i noe register fra før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 4 timer siden skrev Dag Baardsen: Jeg laget en fiktiv, ettersom flyplassen er en "historisk" en. Kan det være det at den ikke finnes i noe register fra før? Skal fungere allikevel. Jeg har laget ca. 200 sjøflyhavner for Norge - alle med fiktive ICAO-koder, og det var ikke noe problem. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.