Dag Baardsen Skrevet 23. august 2023 Skrevet 23. august 2023 Jeg prøver å opprette en ny gressflyplass inne fra Developer-menyene til MSFS og alt ser ut til å funke. Jeg får kompilert helt uten feil og laget en pakke som jeg legger inn i Community-folderen som normalt, men den dukker ikke opp i World Map eller søk. Flyplassen er helt uten custom-artifakter som 3D-bygninger eller paint. Tidligere har jeg laget flere flyplasser med utgangspunkt i eksisterende plasser og det har fungert fint. Noen tips fra andre sceneryutviklere til hva jeg bør se etter? Siter
Frank Kristiansen Skrevet 23. august 2023 Skrevet 23. august 2023 2 timer siden skrev Dag Baardsen: Jeg prøver å opprette en ny gressflyplass inne fra Developer-menyene til MSFS og alt ser ut til å funke. Jeg får kompilert helt uten feil og laget en pakke som jeg legger inn i Community-folderen som normalt, men den dukker ikke opp i World Map eller søk. Flyplassen er helt uten custom-artifakter som 3D-bygninger eller paint. Tidligere har jeg laget flere flyplasser med utgangspunkt i eksisterende plasser og det har fungert fint. Noen tips fra andre sceneryutviklere til hva jeg bør se etter? Merkelig... Jeg lagde akkurat en ved å opprette alt inne fra SDK (lot programmet opprette mappestruktur og alt) og den fungerte veldig fint. SDK 0.22.0.0. Har du laget en ICAO-kode (fiktiv eller ekte) til flyplassen? Siter
Dag Baardsen Skrevet 24. august 2023 Forfatter Skrevet 24. august 2023 20 timer siden skrev Frank Kristiansen: Har du laget en ICAO-kode Jeg laget en fiktiv, ettersom flyplassen er en "historisk" en. Kan det være det at den ikke finnes i noe register fra før? Siter
Frank Kristiansen Skrevet 24. august 2023 Skrevet 24. august 2023 4 timer siden skrev Dag Baardsen: Jeg laget en fiktiv, ettersom flyplassen er en "historisk" en. Kan det være det at den ikke finnes i noe register fra før? Skal fungere allikevel. Jeg har laget ca. 200 sjøflyhavner for Norge - alle med fiktive ICAO-koder, og det var ikke noe problem. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.