Rune Karlsen 2 Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 Jeg får ikke kjøpt fly på marketsplassen inne i MSFS simulatoren. Har kjøpt der tidligere, men etter at jeg har innstallert MSFS på nytt fungerer det ikke. Har selvsakt nok penger på kontoen. Melding: "Kjøpet er satt på vent" ? Der blir det stående...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. juli 2023 Premium Medlem Del Skrevet 20. juli 2023 Prøv å starte simmen med å dobbeltklikke på "app-markøren" på skrivebordet, altså IKKE starte simmen som administrator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen 2 Skrevet 20. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2023 Hmm... Prøver det. Jeg har installert MSFS fra Steam. Det har fungert før. Er det noen steder inne på MSFS man kan legge inn Visakort opplysninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 20. juli 2023 Del Skrevet 20. juli 2023 Har du forsøkt å logge ut og inn av XBOX-appen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen 2 Skrevet 20. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2023 Xbox app? Har ikke den så vidt jeg vet. Har aldri logget inn på en app, men har handlet flyplasser og fly inne i MSFS simulatoren tidligere uten å logge inn på noen app? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 20. juli 2023 Del Skrevet 20. juli 2023 3 timer siden skrev Rune Karlsen 2: Xbox app? Har ikke den så vidt jeg vet. Har aldri logget inn på en app, men har handlet flyplasser og fly inne i MSFS simulatoren tidligere uten å logge inn på noen app? Du er nok logget på XBOX for å benytte online-funksjonaliteten i MSFS. Søk etter XBOX i Windows og se hva som dukker opp. Du har vel en gamertag tilknyttet MSFS, og det er denne kontoen du kan forsøke å logge av og på. Usikker på om det fungerer på denne måten i Steam, men jeg vil tro det er likt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.