Gå til innhold

Søker noen med erfaring innen 3D modellering


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har akkurat gjort ferdig mesteparten av research til et scenery prosjekt til MSFS og trenger noen med erfaring innen 3D modellering da dette er noe jeg ikke kan selv. Sceneriet vil bli ganske unikt og idéen er å gi ut dette gjennom f.eks Marketplace eller Orbx/Aerosoft e.l. Siden jeg vet det er flere dyktige folk innen 3D modellering her inne så prøver jeg her før jeg går videre til det store utland. Sceneriet det er snakk om er et tropisk øyparadis, perfekt for island hopping både med fly og helikopter da sceneriet inneholder en hel rekke helipads og flyplasser/flystriper. Idéen er å levere Orbx kvalitet, dvs. detaljrikt med høy kvalitet. 

Det meste av planlegging og research er allerede gjort så prosjektet er klart til å påbegynnes. 


Om noen synes dette høres spennende ut og vil vite mer så er det bare å kontakte meg via pm. Folk med erfaring med scenery utvikling til MSFS er også velkomne til å ta kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er tid og anledning alltid et problem, men det er jo alltid interessant med prosjekter...:) Spesielt hvis det er noe man kan bidra på som ikke er alt for strengt med tanke på tidsfrister o.l. Uansett, send gjerne mer info..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...