Gå til innhold

LITT sånn imponert - installert MS2020


Anbefalte innlegg

JA so etter fleire år med snakking so blei det til at eg investerte i ny PC og vipps so sto den der, og i kveld lasta eg ned MSFS2020 🙂 

Steike mi tid, eg ser eg har vore vekke i fra Flightsim altfor altfor lenge, med tanke på at min storhetstid so var det FS9 so gjaldt og siste versjon eg lasta ned av P3D var vel i 2013 trolig med versjon 2.2, som da var det råaste. Nei og nei og du store mi tid, eg er mektig imponert og nærmast litt satt ut.... Satt og knota en time før eg fant ut korleis kommandoer på keyboard ovs fungerte, men tok av fra Sandane, fløy utover mot heimplassen og Stadlandet og landa trygt på Hovden, eg må berre sei at eg skikkelg gleder meg, som ein unge, dette blir mykje moro. No er det brukt PC eg har investert i men godt utgangspunkt. Nytt skjermkort og PSU so er vi i god driv :D

Spørsmål; Eg har lasta ned via Gamepass på PC, og aner ikkje ein gong ka steam er for noko... Kva er det beste alternativet å laste ned via no om dagen? 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg!

Jeg var gjennom samme opplevelsen i fjor vår etter å ha vært "fraværende" fra fly-simming i over 20 år! Den gang var det FS 98 som gjaldt. I mellomtida har jeg blitt pensjonist og bestefar og hadde nok litt problemer med å gå hen å anskaffe gaming-PC for å leke meg på mine gamle dager. Nøkkelpersoner på Forumet bisto med gode råd under kjøp av PC, jeg måtte ha hjelp til alt. Startet med voksenopplæring i oppbygging av PCer!

FS 2020 var i neste omgang ganske overveldende for en gammel kaill, og det har kostet å trenge ned i materien. Men du verden så moro det er! Nå går det rimelig greit, og jeg havner stort sett der jeg skal, etter planen, men føler fortsatt at simmen av og til tar styringa, og det er ikke alltid at jeg "kiss the ground" når jeg setter hjulene på bakken. Og det er masse igjen å lære etter et års iherdig innsats😀

Men spørsmålet ditt kan jeg dessverre ikke svare på. Aner ikke selv. Kanskje er det ikke så viktig??

Vh

Kåre

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...